o firmie misja historia spinek dystrybutorzy zamówienia hurtowe
regulamin sklep pytania i sugestie


REKLAMACJE

Mając pełne zaufanie do naszych produktów dajemy Państwu możliwość zwrotu w ciagu 21 dni od daty odbioru (warunki: zgłoszenie telefoniczne lub e-mail w ciagu 21 dni, dostarczenie produktu w nienaruszonym stanie na adres biura na koszt klienta). Po odebraniu przez nas produktu niezwłocznie prześlemy pieniądze na wskazany rachunek.
Poza tym udzielamy 12 miesięcznej gwarancji na ewentualne braki jakościowe.

ZAMÓWIENIE
Zamówienie mozna złożyć za pośrednictwem internetu, telefonu lub faxu.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Zobowiązujemy się do realizacji zamówienia w ciągu 3 dni od momentu zatwierdzenia. W wyjątkowych sytuacjach termin może ulec zmianie, na zasadzie konsensusu pomiędzy stronami.

CENY

Ceny podane na stronach sklepu internetowego wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają ceł w poszczególnych krajach, które moga wpłynąć na końcową cenę produktu.

PŁATNOŚCI

Dla Państwa wygody udostępniliśmy trzy kanały płatności: przedpłata na konto firmy VITREA (nie dostępne przy zakupach z zagranicy), za pobraniem pocztowym (nie dostępne przy zakupach z zagranicy) oraz karta kredytowa (korzystamy z bezpiecznego rozliczenia oferowanego przez firmę eCard).

PRZESYŁKA

Koszt przesyłki na terenie Polski jest pokrywany przez firmę VITREA. Przy wysyłce zagranicznej koszt przesyłki pokrywa klient (cennik, link). Całkowity koszt przesyłki zostanie przesłany do Państwa drogą elektroniczną w celu potwierdzenia. W momencie odbioru przesyłki Klient ma prawo sprawdzić zawartość paczki w obecności dostarczyciela. Jest to podstawa do reklamacji związanej z transportem.

OPINIE I PYTANIA
Opinie i pytania prosimy kierować na adres biura sklepu lub na adres poczty internetowej: info@vitrea.pl
RESTRYKCJE EKSPORTOWE DOTYCZĄCE NASZYCH PRODUKTÓW
( link )